Twitter als redder in Nood!! (en een nieuwe opdracht?)

Stel je moet een presentatie geven aan de andere kant van het land. Je besluit de dag ervoor te gaan, zodat je goed uitgerust ‘s morgens direct op de plaats van bestemming bent. Aangekomen check je nog 1x je presentatie en al je spullen en tot je grote schrik…. o nee, de adapter van de Macbook waar de presentatie op staat vergeten.

Wat doe je dan? Dan ga je naar Twitter en vraagt om hulp… want Twitter is veel maar twitter is onder andere heel vaak “Een redder in Nood”











Als het even meezit resulteert de vraag van Jelle op Twitter ook nog in een mooie opdracht!! Begin jij al te snappen hoe het werkt?

Over Dorothé Vos

buroMOOD (http://www.buroMOOD.nl) met@KromMonique, Ondernemers-Sherpa & Spreker, Vergroot Succes van Mens & Organisatie, Twitter Trainer voor Ondernemers, Creatief, Aanstekelijk-Enthousiast, Getrouwd@Arnoudvos, 3 zoons
Dit bericht is geplaatst in klanten, ondernemer, Social Media, Twitter. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*


een + = zes

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>