Ontmoeting van Strategie en Gevoel

Ook wel eens het Gevoel dat een beetje meer (social media) Strategie geen kwaad kan? Ik wel en vandaag had ik de kans om een aantal uren 1:1 met Alwin Zandvoort hierover te sparren.

Mijn probleem met strategie is dat dit gaat over mij en over wat ik wil bereiken en daar ben ik niet mee bezig. Ik ben bezig met anderen en hoe ik kan bijdragen om anderen verder te helpen.

Geen enkel eigen belang dan? Ja echt wel, ik krijg er namelijk super veel energie en inspiratie door!

De ontmoeting van vandaag zet mij aan het denken over mijn koers.  Niet in de zin van “Wat wil ik over 1-3 of 5 jaar bereikt hebben, maar wel in de zin van “Hoe kan ik mijn vaardigheden etc. voor meer mensen inzetten”

Nu ben ik vooral bezig met ontmoeten, uit die ontmoetingen ontstaan opdrachten en uit die opdrachten ontstaan andere opdrachten. Niet echt wat je noemt een Strategie!

Ik herken steeds beter mijn ‘waarde’ is en ik durf deze ook steeds beter te ‘vermarkten’.

Maar hoe nu verder?

Zit het antwoord in meer tools en automatisering van social media presence? In het kader van efficiëntie en ROI wordt snel in die richting gedacht.

Toch geloof ik met heel veel Gevoel in de kracht van echt verbinden met andere mensen, de kwaliteit boven de kwantiteit en in “jezelf zijn” online. Deze waarden zijn voor mij steeds opnieuw belangrijker dan Strategie. Ik geloof dat er wel een oplossing is maar dat ik hem nog niet zie…

Zien jullie hem wel? Maak mij blij met je tips en ideeën :-)

Enhanced by Zemanta

Over Dorothé Vos

buroMOOD (http://www.buroMOOD.nl) met@KromMonique, Ondernemers-Sherpa & Spreker, Vergroot Succes van Mens & Organisatie, Twitter Trainer voor Ondernemers, Creatief, Aanstekelijk-Enthousiast, Getrouwd@Arnoudvos, 3 zoons
Dit bericht is geplaatst in Social Media, Strategie, Twitter en getagd. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*


vier + negen =

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>